Sportlovet =)

Hejsan jaja jag vet att jag inte har bloggat på många dagar nu men nu tänker jag göra det jag nu så tänker jag skriva ner vad jag har gjort på sportlovet =)


Måndag

 
I måndags så Sovde jag ganska länge faktiskt =)
Jag sovde till klockan 9:00 ungerfär.
vanligtvis så vaknar jag kanske kl:6:30 elr nåt.
Sen så åt jag frukost och sånt. Sen så kl:09:45 så gick jag till fritidsgården.
När jag var i fritidsgården så var jag med mina vänner och vi lekta och hade roligt.
Jag lekta väl mest med tjerna då LOL=). Sen så ungefär 16:00 så gick jag hem.
När jag kom hem åt jag lite först sen så gick jag och kollade på tv.


Tisdag

Japp, så i tisdags så vaknade jag också ungefär kl 9:00 elr nåt =).
Och kl 9:50 så gick jag till fritidsgården.
och kl:09:30 typ så åkte killarna till fotbollstuneringen i Högdalen.
Och när de kom tillbaka till fritidsgården så skrek de vi kom tvåa WOHO !!.
Och det var väl brah hahaa =).
Och ja som vanligt så var jag med kompisarna xP.=)



Onsdag

I tisdags så var jag också i fritidsgården och jag var med mina vänner som vanligt=).
Den dagen så skulle de till Bowlingen i Högdalen och det var SÅ SYND att jag inte kunde vara med =(.
Jag skulle till Bandhagen och ta spruta och ja jag får spruta 1 gång i veckan Ouch det ee inte kul kan jag säga.
Men det gick bra iaf =). Efter det så gick jag hem och vila mig =`).



Torsdag


Jag idag så var jag också i fritidsgården. Vi åkte till Högdalen för att hoppa hoppborg det var kul men allt hoppande hade gjort men så trött fast det var ändå kul =). Vi fick en "Solrosbulle" tror jag dt hette och en päronfestis det var *MUMS*. sen efter det forsatte jag hoppa och sånt.






PS. Skriver om FREDAGEN imorgon =)



Så det var det =)

// Mia ♥♥---CYAA












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0