- Y E S -

Hejsan igår så var jag i globen shopping och kollade på ♥♥♥AliceSvensson♥♥♥ ♥♥♥ErikaSelin♥♥♥ och massa andra artister från melodifestivalen och några gäst artister som tillexempel Hilda Stenmalm från Hannah-oke och Vendela Palmgren från När klockan ringer som visas på Disney Channel det var så klart jätte kul jag Linda och Thi-Nhi försökte följa Efter Erika Selin hahah =) Sen när jag kom hem så kollade jag lite på Melodifestivalen den som vann var Anna Bergenhdal hon var jätte bra =) !!!!!!! Just nu lyssnar jag på I wanna live med Alice Svensson det var en singel som jag köpte igår den ee JÄTTE BRA !!!! Om ni vill höra på den så ska jag ta upp en video =)





Hoppas ni tycker den är jätte bra =)

Och så ses vi senare =)





Kommentarer
Postat av: Jessie :D

Hihi ^^ Tack så mycket :)

2010-03-16 @ 23:08:01
URL: http://jiang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0