Feels so GR8

Hej alla glada och ledsna!

Nu är det ett nytt år ROLIGT! hoppas alla hade ett bra år 2009 och att ni kommer få det bra det här året.
Just nu är jag hemma hos kusinen Linda ska snart äta och efter det så kommer vi baka lite chokladbollar, och så lyssnar jag på lite musik också lyssnar på en låt som heter " Broken hearted girl" med Beyonce.
köpte en ny kofta från BIK BOK dagen innan NYÅR den ee faktiskt väldigt fin tycker jag själv hahha =)
Hmm... och sen så var vi i IKEA idag också, Min syrra åt 3 korvar och jag en pizza och en halvpizza och en läsk.


C yaa

Kommentarer
Postat av: Kim

Sv: Oops, det var ingen Ugly Betty igår :( Jag tror att säsongen är slut. Men jag hoppas att de börjar visa de nya episoderna snart (detsamma om Desperate Housewives) :D

2010-01-06 @ 13:48:34
URL: http://kimanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0