Hemma från vaccinationen + Veckansblogg information

Hejsan =)
Kom nyss hen från vaccinationen.
Ehm?.. Vi åkte driekt till Högdalen för att ta bussen där ifrån så vi gick upp till bibilioteket i Högdalen för att vänta.
Sen så när vi skulle ner så var vi nära på att missa bussan hahah. Det är roligt att se folk som gör det hahaa men nu så får man uppleva det själv. Så ja vi missade bussen. Så vi fick vänta i 20 minuter sen så dök bussen upp igen vi klev på och åkte. och nu så är jag hemma. =) Nu så ska jag fixa " diplomet " som Vinnaren av veckans blogg ska få =)  Den som vinner skriver bara ett mail til mig elr kommentera och skriv in din elr erans kontakt. Alstså så att jag kan kontakta er och skicka diplomet till dig ellr er. så aa det var det =9 Cyaa Love yaa ♥



Och passa på att rösta !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0