H:E:J:S:A:N S:V:E:J:S:A:N

Hej igen =

Skolan


Jah på morgonen typ klockan fem på morgonen vaknade jag för att göra muffins.
Det var äppel och kanel muffins och morots muffins :).
Sen så gick jag till skolan och nästa vecka så kmr klassen att vi skulle ha TemaVecka.
Vi kmr bland annat att baka, göra smycken och åka ut till stan och koll saker ska bli roligt och dessutom så börjar vi nio varje dag typ som sovmorgon varje dag och det kmr bli skönt =)

Ska sova snart jag vet att det ör tidigt men måste för imorgon ska jag vakna väldigt tidigt vi ses väl senare ♥ Yaa / M♥a =)


Kommentarer
Postat av: Jessie :D

Åh vad skönt och roligt med temavecka! :D Önskade att vi också fick något liknande i vår skola! xD Men det får vi inte... typ.

Näpp, i högstadiet får vi bara en massa högar av läxor xD Var beredd på det, då du börjar i lite högre klasser xD

2010-03-25 @ 21:27:28
URL: http://jiang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0