Russian Roulette

HejHej!


För några dagar sen så hälsade mina kusiner på =) Och då så fick jag och min lilla syrra våra julklappar från de, Jag fick hello kitty hårspännen och toffsar och så fick jag pengar och godis =)
Just nu så Lyssnar jag på Thea Oskarsen från norge som sjunger en låt som heter "I hate this part" Upptäckte hennes blogg nyss Aa och bloggen heter www.thia.blogg.no
och så sitter jag ock äter Pocky *Gott*  det var det ja nu ska jag fortsätta att surfa på nätet C yaa


PS. 
Tack för presenterna Kim-Anh och Jessie 
www.kimanh.blogg.se www.jiang.blogg.se 



Och ni så inte vet vad Pocky är så kan ni se här

  M0312-Pocky-Milk-Flavour-04.jpg image by drsupachai

Kommentarer
Postat av: Kim

Yaaay! Pocky! :D

2010-01-11 @ 19:19:49
URL: http://kimanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är gott !!

2010-01-11 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0