A BETTER DAY

Helllu har inte skrivit på länge =(
jaja såklart så har det blivit en bättre dah xD ni kanske inte fattar vad jag menar öhhh ??
men iaf sitter här med mina kusiner och min lilla syrra fast de gick nu så jag kanske inte borde säga att de var här hahah xD Aaaa har faktiskt inte mycket och säga men imorgon i skolan så blir det MYS !! yaay !! ska ta med mig en påse chips imorgon till skolan och saft eller vatten vi ska kolla på HARRY POTTER OCH HALVBLODSPRINSEN !!! asså inte på bio =( tänk hur det skulle vara att sitta där bland folk och sikta ögonen på vita duken hahaha glöm deh ! ja måste väl gå och ta en tupplur läsa en bok snacka messa eller nåt inte vet jag ?? jag kanske inte heller säga att det var Harry Potter och halvblodsprinsen på film i skolan imorgon tänk om mina kompisar såg det asså det skulle bli en överaskning för klasssen ! men jag tror inte de ser det haha !!! Ses så länge




C yaa !!!!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0