This was easy

Hellu!
Sitter och kollar på tv och bloggar samtidigt. Snart är det skola igen´=(. Först när lovet började så ville jag ha skola, men nu när lovet snart är slut så vill jag ha lov lite märkligt faktiskt hahha xD Ja idag så har jag bara varit hemma. ungrfär för en liten stund sen så var mitt ansikte full av " Tomat " haha xD jag hade skärt av toppen av en tomat och doppat tomaten i lite socker och så började jag "kladda" upp det på ansiktet haha xD hade hört och sett att det var bra för hyn men skadar inte att prova så ja jag prova var ganska skönt faktiskt, efter det vänta jag i 10 minuter och när 10 minuter hade gått så fick mitt ansikte "stop" ellr det stelnade helt och mina ögon fransar var jätte hårde men jag torkade av det med vatten så då efter det så var de helt vanliga igen =)
Har inte mer och skriva nu =(

God natt alla läsare

C yaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0