wha- wha- wha- wha- what did you say ?

Hellu
Äntligen har jag tid på mig att blogga ! =)
Aaa idag så var jag i fritidsgården vi åt toast med juice Yummy !!
Efter det så gick jag till keramiken jag gjorde ett glas asså av lera asså vet inte riktigt hur jag ska kalla det när jag är klar med den och har hittat min kabel som jag ska setta in i datorn så lägger jag upp den =)
LÄNGTAR till jul-lov men det är ju bara några dagar kvar japp !
Öhhm ?? hm.. har faktiskt inte så mycket att berätta jo förresten i tisdags så kolla vi på HARRY POTTER OCH HALVBLODSPRINSEN i den var faktiskt ganska bra ! NICE
och imorgon så ska jag på Basket avslutning ska ta med mig lite läsk och sånt haha xD kanske inte orkar bära en hel stor flaska med läsk till skolan men i a f får väl kämpa hhhahhaha jaja ses så läge C yaa !! (L)

Kommentarer
Postat av: Kim

Det är bra Mia! HP 6 är asbra! :D



Umm, whatcha say? ^^

2009-12-27 @ 20:13:57
URL: http://kimanh.blogg.se/
Postat av: Mia

Aaa den ee verkligen det jag kollade bara på halva filmen elr läraren fick ta bort filmen bara för att det var några i klassen som snacka och sånt skulle vilja se klart den =)

2010-01-05 @ 17:40:52
URL: http://vietnamesegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0