......

ingen bra rubrik för detta inlägg =(



I Alla Fall sitter brevid en nyckelpiga hahaha !! vill så gärna pyssla nåt fint =) måste köpa pyssel saker i hobby-afärer och sånt, så man får väl sitta framför datan och blogga då, det ee riktigt kul funderade bara vad jag skullle göra efter bloggandet typ pyssla fast det ee de som jag vill ha asså pyssel saker då menar jag inte pyssel bitar! Kanske ska lyssna lite på musik efter bloggandet =) har skaffat ny  blogg bara för att jag inte kunde fixa headern på den första bloggen det var riktigt dumt av mig !! hahaha varför gjorde jag så !! * funderar* Aaa öhh vad ska jag skriva? inte nåt speciellt som har hänt idag i alla fall !! jag har knådat degen tillräckligt nu hahaha asså har hållit på med degen nu i 3   dagar nu men det ee i alla fall inte nåt specielt att berätta om !! =)  Hej så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0