BBOORRIINNGG !!!!

Hellu !
Har nyss flyttat typ för 3 dagar sen
iaf idag så skulle kusinerna hit de kom ända till Solna typ och sen så åkte de tillbaks hem till de för att det var så mycket snö på vägarna tror jag men iaf de kommer nog en annan dag jepp så nu sitter jag vid datan och bloggar sitter med rak rygg och skriver en massa på datorn hhaahah xD nu så vill min lilla syrra ha datorn det var längesen jag satt vid datorn hon asså min syrra har haft datan minst 1000 gånger hehe skojar bara men det känns så för mig och imorgon ska jag till fritidsgården fast jag vill egentligen vara hemme och slappa och så vill jag inte gå ut i snön helr det e så KALLT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0